თბილისის ნიჭიერთა კერძო სკოლა აკადემიის
მართვის ორგანოები
I. პარტნიორთა კრება
- შპს თბილისის ნიჭიერთ კერძო სკოლა-აკადემიის პარტნიორთა კრების კომპეტენციები, პარტნიორთა კრების მოწვევის და საქმიანობის წესი განისაზღვრება მოქმედი კანონმდებლობითა და დაწესებულების წესდებით.
- პარტნიორთა კრება წარმოდგენილია საკოორდინაციო საბჭოს თავჯდომარის სახით.
- საკოორდინაციო საბჭოს მუშაობა განისაზღვრება საზედამხედველო ხასიათის მუშაობით და იგი კონროლს უწევს კონსტიტუციის, კანონის ზოგადი განათლების შესახებ, სკოლის წესდების, შინაგანაწესის, ლოკალურის კანონების, მათ შორის აღნიშნული თანამდებობრივი ინსტრუქციების შესრულებას;
- საბჭოს თავჯდომარე თავისი საქმიანობით კოორდიანციას უწევს დაწესებულების მართვის ორგანოებისა და სტრუქტურული ერთეულების მუშაობას;
- საკოორდინაციო საბჭოს თავჯდომარე ყოველი წლის ბოლოს ანგარიშს წარუდგენს დამფუძნებელ-პარტნიორთა/კრებას/სკოლაში ჩატარებული მუშაობის შესახებ.
II. დირექტორი
თბილისის ნიჭიერთა კერძო სკოლა-აკადემიაში სკოლის დირექტორად ინიშნება სათანადო განათლების მქონე პიროვნება პარტნიორთა კრების წარდგენით, საერთო კრების გადაწყვეტილების საფუძველზე.
სკოლის დირექტორი:
- თავის მუშაობას წარმართავს ქვეყნის კონსტიტუციის, განათლების კანონისა და კანონქვემდებარე აქტების საფუძველზე;
- აფორმებს შრომით კონტრაქტებს ყველა თანამშრომელსა და სტრუქტურული ერთეულის ხელმძღვანელთან;
- ხელმძღვანელობს სასწავლებლის მთლიან საქმიანობას და კონტროლს უწევს სკოლის შინაგანაწესის შესრულებას;
- კონკურსის საფუძველზე თანამშრომლებს ნიშნავს და ათავისუფლებს საკონტრაქტო პირობების შესაბამისად.
- უნაწილებს ფინქციებს სტრუქტურული ქვედანაყოფის ხელმძღვანელებს, კონტროლს აწესებს მათ მუშაობაზე;
- გამოსცემს ბრძანებებს, რომელთა შესრულება სავალდებულოა სკოლის ყველა თანამშრომლის და მოსწავლისათვის;
- ორგანიზაციას უწევს სასწავლო-აღმზრდელობით მუშაობას ყველა სფეროში;
- განსაზღვრავს სასწავლებლის ძირითად მიმართულებებს;
- წარმოადგენს სკოლის ინტერესებს სახელმწიფო, კერძო და საზოგადოებრივ ორგანიზაციებში;
- ორგანიზაციას უწევს პედსაბჭოს სხდომების ჩატარებას;
- ხელმძღვანელობს სასწავლო-აღმზრდელობით პროცესს ყველა ეტაპზე;
- ახორციელებს კონტროლს სასწავლო პროგრამების შესრულებაზე, მოსწავლეთა ცოდნის ხარისხზე, სასწავლო-აღმზრდელობითი მუშაობის შინაარსსა და ეფექტურობაზე.
- ქმნის პირობებს დაწესებულების პერსონალის მაღალნაყოფიერი მუშაობის, თანამშრომელთა შემოქმედებითი ზრდის, პედაგოგიური ექსპერიმენტების განხორციელებისათვის.
- აკონტროლებს ბავშვთა უფლების დაცვის, მოსწავლეთა და პედაგოგთა შრომის დაცვის მოთხოვნათა შესრულებას;
- ადგენს სკოლის ხარჯთაღრიცხვას და უზრუნველყოფს მის რაციონალურად და მიზანმიმართულად გამოყენებას;
- მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად განაგებს სასწავლებლის ქონებას. უზრუნველყოფს სასწავლო – მატერიალური ბაზის აღრიცხვას, დაცვას და შევსებას, ასევე სანიტარულ-ჰიგიენური რეჟიმის, უსაფრთხოების ტექნიკისა და ხანძარსაწინააღმდეგო წესრიგის დაცვას;
- მონაწილეობს დაწესებულების ხედვის, მისიისა და ღირებულებების შემუშავებაში.
- ამტკიცებს დაწესებულების განვითრების ერთწლიან სამოქმედო და ექვსწლიან სტრატეგიულ გეგმებს.
- დებს გარიგებებს (ხელშეკრულებები, მემორანდუმები, ურთიერთშეთანხმების აქტები) და იღებს გადაწყვეტილებებს მომქმედი კანონმდებლობით, წესდებითა და წინამდებარე დებულებით გათვალისწინებულ სხვა საკითხებთან დაკავშირებით.
- თავისი მუშაობის ხარისხით პასუხისმგებელია პარტნიორთა კრების წინაშე.
III. პედაგოგიური საბჭო
პედაგოგიური საბჭო არის სკოლის მართვის უმაღლესი სათათბირო ორგანო.
- პედაგოგიური საბჭოს ყველა წევრი თანაბარუფლებიანია. საბჭოს სხდომის ჩატარება შესაძლებელია სხდომაზე საბჭოს წევრთა შემადგენლობის ნახევარზე მეტის სწრებადობის შემთხვევაში.
- საბჭოს წევრთა მესამედის მოთხოვნის შემთხვევაში, შესაძლებელია პედაგოგიური საბჭოს რიგგარეშე სხდომის ჩატარება.
- პედაგოგირ საბჭოს ხელმძღნელობს პედსაბჭოს სიითი უმრავლესობით არჩეული თავჯდომარე, პედაგოგიური საბჭოს დანიშვნა და წარმართვა პედსაბჭოს თავჯდომარის პრეროგატივაა.
- პედაგოგირ საბჭოში მის კომპეტენციაში შემავალი საკითხების შეწსავლისა და სხდომაზე განხილვის მიზნით, შესაძლებელია შეიქმნას ცალკეული მუშა ჯგუფები, რომლებიც ასრულებენ პედსაბჭოს დავალებას და ანგარიშვალდებულნი არიან მის წინაშე.
- პედსაბჭოს გადაწყვეტილება მიიღება ხმათ უმრავლესობით( არანაკლებ საერთო ხმების ერთი მესამედისა) .
პედაგოგიური საბჭო ესგ შესაბამისად ამტკიცებს:
- სკოლის შინაგანაწესს ასევე შენაგანაწესში ცვლილებების შეტანას;
- სასკოლო სასწავლო გეგმას;
- მოსწავლეთა კლასიდან კლასში გადაყვანას და ეროვნული სასწავლო გეგმის მიღწევის შედეგებს;
- საფეხურებისა და საგნების შესაბამისად ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრის მიერ რეკომენდირებულ გრიფირებული სახელმძღვანელოებიდან პედაგოგების მიერ შერჩეული სასწავლო წლის განმავლობაში გამოსაყენებელი სახელმძღანელოების ნუსხას;
- ისგ; ინკლუზიურ და სადამრიგებლო პროგრამებს;
- ხარისხის მართვის განყოფილების დებულებას;
- სკოლის თანამშრომელთა თანამდებობრივ ინსტრუქციებს;